Επιστροφές
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών, έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων αυτών μέσω αποστολής ή δια ζώσης σε όλα τα φυσικά καταστήματα και μόνον εφ’όσον αυτά βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν και υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας. Τα έξοδα σε περίπτωση αποστολής για την επιστροφή προϊόντων στον χώρο της εταιρείας δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη. Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία. Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας ή μέσω e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@hdl-knx.gr.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών αρχίζει από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού σε περίπτωση πολλών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή σε μια παραγγελία. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης/επιστροφής οφείλετε πριν από την πάροδο της σχετικής προθεσμίας να γνωστοποιήσετε την βούλησή σας για υπαναχώρηση εγγράφως αποστέλλοντας στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εξυπηρέτησης πελατών info@hdl-knx.gr.
Οι τρόποι επιστροφής του ποσού που αφορά στο υπό επιστροφή προϊόν είναι ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της εκάστοτε παραγγελίας.
- Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με πιστωτική κάρτα πριν την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος, η Εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής.
- Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
- Σε περίπτωση που η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μέσω τραπεζικής κατάθεσης, ο πελάτης θα πρέπει να παράσχει τα ακριβή στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού του (IBAN και όνομα δικαιούχου). Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιείται εντός 5 εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της επιστροφής ή ακύρωσης της παραγγελίας και θα κατατίθεται στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης.